Telenor: van kitörés a munkaerő-kölcsönző cégek alkalmazásából

Telenor: van kitörés a munkaerő-kölcsönző cégek alkalmazásából

Molnár Ákos TelenorA Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán november 1-jétől 121, majd 2021 január 1-jétől további 16 fő dolgozik. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, három fős videochat funkciót alkalmazó “csapattal” is bővül. A lépéssel összesen 1390 főre nő a Telenor Magyarországnál dolgozók létszáma. A dél-alföldi régió egyik jelentős munkáltatójának lépése fontos mérföldkő az ügyfélszolgálat még stabilabb működésében és az ügyfélkiszolgálás minőségének további emelésében. “A jelenlegi lépés fontos mérföldkő a terület életében, hiszen a kollégáink mostantól még szorosabb kötelékkel tartoznak a szervezethez” – mondta el Molnár Ákos, a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója.

Kapcsolódó olvasnivalók

WordPress Tárhely